Artikel beschrijven X: verschil tussen versies
Uit Auditpedia
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | <h2>Opzet voor een artikel op Auditpedia[1]</h2> | + | <h2>Opzet voor een artikel op Auditpedia<sup>[1]</sup></h2> |
''Doelgroep: aankomende accountants (ook voor acc en geïnteresseerden, maar dit dwingt mensen toegankelijk te schrijven).'' | ''Doelgroep: aankomende accountants (ook voor acc en geïnteresseerden, maar dit dwingt mensen toegankelijk te schrijven).'' | ||
Regel 21: | Regel 21: | ||
7. Wie doet hier nu onderzoek naar?<br> | 7. Wie doet hier nu onderzoek naar?<br> | ||
* Hier kun je dan uiteraard op doorklikken | * Hier kun je dan uiteraard op doorklikken | ||
+ | |||
+ | [1] Pilot voor onderwijs bestaat uit doorlopen stappen PBL-methode. Daarmee kunnen studenten olv docenten heel eenvoudig artikelen met deze structuur uploaden op Auditpedia |
Versie van 10 mrt 2021 13:13
Opzet voor een artikel op Auditpedia[1]
Doelgroep: aankomende accountants (ook voor acc en geïnteresseerden, maar dit dwingt mensen toegankelijk te schrijven).
Beschrijving fenomeen X
1. Wat is het?
2. Wat zijn de belangrijkste begrippen?
3. Waarom is het maatschappelijk relevant?
4. Wat is de historie?
- Wanneer voor het eerst sprake van X, door wie, waar?
5. Wat zijn de ideeën hierover?
- Academisch debat/overeenstemming, maatschappelijk debat
6. Wat zijn de meest relevante bronnen?
- Hier kun je dan uiteraard op doorklikken
7. Wie doet hier nu onderzoek naar?
- Hier kun je dan uiteraard op doorklikken
[1] Pilot voor onderwijs bestaat uit doorlopen stappen PBL-methode. Daarmee kunnen studenten olv docenten heel eenvoudig artikelen met deze structuur uploaden op Auditpedia